• H Εταιρία
  • Ιστορικό
  • Η Αποστολή μας
  • Οργανωτική Δομή
  • Υποδομή
  • Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης
  • Γραφείο Τύπου
  • Θυγατρικές και Συνεργασίες
  • Διακηρύξεις
  • Πολιτικές / Κανονισμοί
  • Ευρωπαϊκά Έργα
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  • Χάρτης Υποχρεώσεων ΕΛΤΑ
  • Ποιότητα ΕΛΤΑ
  • Οικονομικά Στοιχεία
  • Ευκαιρίες Καριέρας
  • Πρακτορεία ΕΛΤΑ
  • Καταστήματα με Διευρυμένο Ωράριο λειτουργίας
  • Αλληλογραφία & Δέματα
  • Χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Προϊόντα Λιανικής
  • e-shop
  • e-stamp
  • Τιμοκατάλογοι
  • PostMate
  • PostBox
  • FastPost
  • Robotic Sorting System
  • Παραδόσεις με Drones
  • Αλληλογραφία & Δέματα
  • Χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Προϊόντα Λιανικής
  • e-shop
  • Τιμοκατάλογοι
  • ΣΥΔΕΛΤΑ

  • FastPost

    Προγραμματίστε online το ραντεβού σας σε ένα από τα επιλεγμένα καταστήματα ΕΛΤΑ, την ημέρα και ώρα που θέλετε, μέσω της νέας εφαρμογής fastpost.

    Είναι τόσο απλό.

     

    Έχεις ερωτήσεις;

    Επικοινώνησε μαζί μας

     

     

     

     

     

     

     

     

    • Τί είναι το FastPost;
    • Τι μπορώ να κάνω με την εφαρμογή FastPost;
    • Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στην εφαρμογή FastPost;
    • Πώς λειτουργεί η εφαρμογή FastPost;
    • Για ποια Καταστήματα ΕΛΤΑ μπορώ να κλείσω εισιτήριο ή να προγραμματίσω ραντεβού;
    • Υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για τη χρήση της εφαρμογής FastPost;
    • Η εφαρμογή υποστηρίζει άλλες γλώσσες εκτός από Ελληνικά;
    • Πώς εκδίδω εισιτήριο/αριθμό προτεραιότητας στην εφαρμογή FastPost;
    • Πώς κλείνω ραντεβού στην εφαρμογή FastPost;
    • Σε περίπτωση που χρειάζεται να εξυπηρετηθώ για περισσότερες από μία κατηγορίες υπηρεσιών τι πρέπει να κάνω;
    • Υπάρχει διαφορά μεταξύ mobile app και της εφαρμογής μέσω της ιστοσελίδας ΕΛΤΑ;
    • Για πότε μπορώ να εκδώσω εισιτήριο/αριθμό προτεραιότητας;
    • Για πότε μπορώ να προγραμματίσω ραντεβού;
    • Μπορώ να κλείσω ραντεβού για την ίδια ημέρα;
    • Πόσα ραντεβού μπορώ να προγραμματίσω ταυτόχρονα;
    • Αν αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε προβλήματα κατά τη χρήση της εφαρμογής ELTA FastPost στη φορητή συσκευή σας, ποια βήματα μπορείτε να ακολουθήσετε;

    To FastPost είναι μια εφαρμογή που έρχεται να διευκολύνει και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση σας στα Καταστήματα ΕΛΤΑ. Κερδίζετε χρόνο, διότι σας επιτρέπει να εξυπηρετηθείτε σε ένα από τα επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ χωρίς αναμονή! Μέσω της εφαρμογής μπορείτε να ενημερώνεστε για το ωράριο λειτουργίας και το χρόνο αναμονής σε επιλεγμένα Καταστήματα και να έχετε τη δυνατότητα:

    • είτε να εκδίδετε εισιτήριο εξυπηρέτησης/αριθμό προτεραιότητας σε επιλεγμένα Καταστήματα πριν επισκεφτείτε το Κατάστημα, ώστε να προσέρχεστε έγκαιρα και να εξυπηρετείστε άμεσα, χωρίς καθυστέρηση.
    • είτε να προγραμματίζετε το ραντεβού σας σε ένα από τα επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ την ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί (για την επόμενη ημέρα έως και τις επόμενες 4 εβδομάδες).

    Με την εφαρμογή ΕΛΤΑ FastPost μπορείτε να:

    • Προγραμματίζετε το ραντεβού σας σε όποιο από τα επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ επιθυμείτε, την ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί (για την επόμενη ημέρα έως και τις επόμενες 4 εβδομάδες).
    • Εξασφαλίζετε εύκολα σειρά προτεραιότητας/έκδοση εισιτηρίου σε επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ.
    • Βλέπετε σε live χρόνο ποιο Κατάστημα σας εξυπηρετεί με βάση τον χρόνο αναμονής.
    • Ενημερώνεστε πότε πλησιάζει η σειρά σας σύμφωνα με το ραντεβού που έχετε κλείσει.

    Η εφαρμογή FastPost είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της εφαρμογής https://fastpost.elta.gr/ στην εταιρική ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ https://www.elta.gr/ για πρόσβαση από Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Επίσης, η εφαρμογή FastPost είναι διαθέσιμη στο Google Play για smartphones & tablets με λειτουργικό Android (8.0 και άνω) και στο App Store για smartphones & tablets με λειτουργικό iOS (8.0 και άνω).

    Κατεβάζοντας την εφαρμογή στο κινητό σας ή επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα της εφαρμογής, μπορείτε να δείτε πληροφορίες για επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ, να εκδώσετε εισιτήριο για να εξυπηρετηθείτε την ίδια ημέρα σε αυτά, αλλά και να προγραμματίσετε ραντεβού για μια επόμενη ημέρα. Συγκεκριμένα:

    • Βρίσκετε και επιλέγετε ένα από τα επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ που υποστηρίζουν την εφαρμογή FastPost.
    • Βλέπετε πληροφορίες για το Κατάστημα (διεύθυνση, τηλέφωνα επικοινωνίας, ωράριο λειτουργίας).
    • Εκδίδετε εισιτήριο ή προγραμματίζετε ραντεβού.

    Στην εφαρμογή FastPost θα βρείτε τη λίστα των επιλεγμένων Καταστημάτων ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα, για τα οποία μπορείτε μέσω της εφαρμογής να κλείσετε εισιτήριο/αριθμό προτεραιότητας ή να προγραμματίσετε ραντεβού.

    H χρήση της εφαρμογής FastPost είναι ΔΩΡΕΑΝ. Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή ΕΛΤΑ FastPost από το Google Play για συσκευές Android και από το Αpp Store για συσκευές iOS ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εφαρμογής https://fastpost.elta.gr/ στην εταιρική ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ https://www.elta.gr/.

    Η εφαρμογή FastPost υποστηρίζει Ελληνικά και Αγγλικά.

    • Μπαίνετε στην εφαρμογή FastPost.
    • Επιλέγετε το Κατάστημα ΕΛΤΑ που σας εξυπηρετεί.
    • Επιλέγετε “Έκδοση εισιτηρίου”.
    • Επιλέγετε την “Κατηγορία υπηρεσιών” για την οποία θέλετε να εξυπηρετηθείτε.
    • Βλέπετε το εισιτήριο σας στην οθόνη του υπολογιστή ή κινητού σας (τα άτομα σε αναμονή και τον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής).
    • Αν έχετε χρησιμοποιήσει τη mobile εφαρμογή ΕΛΤΑ FastPost, αυτή θα σας υπενθυμίσει στο κινητό σας ότι πλησιάζει η σειρά σας (3, 2 & 1 εισιτήρια πριν κληθείτε να εξυπηρετηθείτε).
    • Προσέρχεστε στο Κατάστημα ΕΛΤΑ έγκαιρα για να εξυπηρετηθείτε όταν πλησιάζει η σειρά σας (δείχνοντας στον/στην Υπάλληλο το εισιτήριο είτε από την οθόνη του κινητού σας ή εκτυπωμένο).

    • Μπαίνετε στην εφαρμογή FastPost.
    • Επιλέγετε το Κατάστημα ΕΛΤΑ που σας εξυπηρετεί.
    • Επιλέγετε “Προγραμματισμός Ραντεβού”.
    • Επιλέγετε την “Κατηγορία υπηρεσιών” για την οποία θέλετε να εξυπηρετηθείτε.
    • Επιλέγετε την ημ/νία & ώρα που επιθυμείτε.
    • Καταχωρείτε τα στοιχεία σας (όνομα, επώνυμο, κινητό τηλέφωνο, email).
    • Λαμβάνετε με μήνυμα (viber/sms) τον κωδικό του ραντεβού σας.
    • Η εφαρμογή θα σας υπενθυμίσει το ραντεβού σας (30’ πριν την καθορισμένη ώρα του).
    • Προσέρχεστε στο Κατάστημα ΕΛΤΑ έγκαιρα (5’ πριν).
    • Κάνετε check-in/επιβεβαίωση ραντεβού στο εκδοτήριο εισιτηρίων του Καταστήματος (καταχωρώντας τον Κωδικό Ραντεβού) και εκτυπώνετε το εισιτήριο σας.
    • Το εισιτήριο/αριθμός προτεραιότητας σας καλείται από το σύστημα/οθόνη του Καταστήματος, όπου εμφανίζεται και ο αριθμός της Θυρίδας Συναλλαγής που θα σας εξυπηρετήσει. Εσείς απλά δείξτε στον/στην Υπάλληλο το εκτυπωμένο εισιτήριο σας.

    Επιλέγετε στην «Κατηγορία υπηρεσιών» την κύρια κατηγορία υπηρεσίας που επιθυμείτε και όταν έρθει η σειρά σας και προσέλθετε στη Θυρίδα Συναλλαγής/Εξυπηρέτησης, ενημερώνετε τον/την Υπάλληλο και για τις υπόλοιπες υπηρεσίες που επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε.

    Τόσο στη mobile εφαρμογή ΕΛΤΑ FastPost όσο και στην ιστοσελίδα της εφαρμογής (https://fastpost.elta.gr/) μπορείτε να εκδώσετε εισιτήριο/αριθμό προτεραιότητας και να προγραμματίσετε ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε σε ένα από τα επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ.

    Μπορείτε να εκδώσετε εισιτήριο/αριθμό προτεραιότητας για την ίδια/τρέχουσα ημέρα, σε ώρα που σας εξυπηρετεί (εντός τους ωραρίου λειτουργίας των Καταστημάτων) σε όποιο από τα επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ σας εξυπηρετεί.

    Μπορείτε να προγραμματίσετε ραντεβού την ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί, για την επόμενη εργάσιμη ημέρα έως και 4 εβδομάδες μπροστά, σε όποιο από τα επιλεγμένα Καταστήματα ΕΛΤΑ σας εξυπηρετεί. Τα ραντεβού προγραμματίζονται στις εργάσιμες ημέρες και ώρες των Καταστημάτων.

    Μέσω της εφαρμογής μπορείτε να εξυπηρετηθείτε άμεσα την ίδια ημέρα επιλέγοντας «Έκδοση Εισιτηρίου για άμεση εξυπηρέτηση» και κατά την έκδοση εισιτηρίου ενημερωνόσαστε για το χρόνο αναμονής στο Κατάστημα που έχετε επιλέξει.

    Μπορείτε, καταχωρώντας στην εφαρμογή το όνομα και το επίθετο σας, τον αριθμό του κινητού σας και το email σας, να διατηρείτε ένα ενεργό ραντεβού. Όταν εξυπηρετηθείτε στο Κατάστημα ΕΛΤΑ της επιλογής σας, ή αν ακυρώσετε το ραντεβού σας, μπορείτε να κλείσετε νέο ραντεβού.

    Επικοινωνήστε με τα ΕΛΤΑ στέλνοντας μήνυμα στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ (https://www.elta.gr/contact). Δηλώστε ως θέμα “FastPost” και κάντε μια περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε.

    Επικοινωνήστε μαζί μας ακόμη και αν απλά θέλετε να προτείνετε κάποια βελτίωση στη λειτουργία της εφαρμογής FastPost.