• H Εταιρία
  • Ιστορικό
  • Η Αποστολή μας
  • Οργανωτική Δομή
  • Υποδομή
  • Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης
  • Γραφείο Τύπου
  • Θυγατρικές και Συνεργασίες
  • Διακηρύξεις
  • Πολιτικές / Κανονισμοί
  • Ευρωπαϊκά Έργα
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
  • Χάρτης Υποχρεώσεων ΕΛΤΑ
  • Ποιότητα ΕΛΤΑ
  • Οικονομικά Στοιχεία
  • Ευκαιρίες Καριέρας
  • Πρακτορεία ΕΛΤΑ
  • Καταστήματα με Διευρυμένο Ωράριο λειτουργίας
  • Αλληλογραφία & Δέματα
  • Χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Προϊόντα Λιανικής
  • e-shop
  • e-stamp
  • Τιμοκατάλογοι
  • PostMate
  • PostBox
  • FastPost
  • Robotic Sorting System
  • Παραδόσεις με Drones
  • Αλληλογραφία & Δέματα
  • Χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • Προϊόντα Λιανικής
  • e-shop
  • Τιμοκατάλογοι
  • ΣΥΔΕΛΤΑ

  • Επιστολές Εσωτερικού

    Β΄ Προτεραιότητα Economy

    Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προσφέρουν μια οικονομική και αξιόπιστη λύση για την αποστολή της αλληλογραφίας σου.

    Με μέγιστο χρόνο επίδοσης 5 ημέρες, μια απλή επιστολή μπορεί να πάει από το ένα άκρο της Ελλάδας στο άλλο με ενιαία τιμή!

    Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά στα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας, κάνε κλικ εδώ:

    Το τύπωμα της υπηρεσίας

     

    Α΄ Προτεραιότητα Standard

    Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία σου παρέχουν έναν εύκολο και απλό τρόπο αποστολής της προσωπικής  ή εταιρικής σου αλληλογραφίας, με μέγιστο χρόνο επίδοσης τρεις ημέρες.

    Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά στα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας, δες εδώ:

    Ειδικότερα όσον αφορά στις απλές επιστολές:

    • Στις περιπτώσεις των ομαδικών καταθέσεων, συμβουλέψου τις Οδηγίες Προετοιμασίας Αντικειμένων
    • Οι επιστολές Standard & Economy μπορούν να προσαρμοστούν στις ειδικότερες ανάγκες σου, καθώς μπορούν αποσταλούν σε συνδυασμό με κάποιες από τις υπηρεσίες των Ειδικών Διαχειρίσεων (Ιχνηλάτηση, Συστημένο, Επίδοση σε Σύνοικο, Αντικαταβολή, Απόδειξη Παραλαβής.)
    • Διευκρινίζεται ότι δεν προβλέπεται καμία αποζημίωση σε ταχυδρομικά αντικείμενα που αποστέλλονται απλά ως Standard ή Economy.

    Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά στις επιμέρους ειδικές διαχειρίσεις και στα χαρακτηριστικά αυτών, δες  εδώ:

    Για περισσότερες πληροφορίες και για να ενημερωθείς για τις εκπτώσεις που δικαιούσαι για τη χρήση των υπηρεσιών Α΄ και Β΄ Προτεραιότητας, μπορείς να απευθυνθείς στο πλησιέστερο Κατάστημα, ή να επικοινωνήσεις με τη Δ/νση Πωλήσεων.